Octopath Traveler Guide & colon; Komplet helligdomsliste liste

Anonim
Octopath Traveler Guide & colon; Komplet helligdomsliste liste - Spil

Indhold

Ligesom ethvert godt rollespil, vil du finde masser af dybde i Octopath Traveler. Som du vågner længere ind i spillet, vil du gerne give dine figurer et bredere vifte af evner og færdigheder til at bruge i kamp. En måde at gøre dette på er at give dem sekundære jobklasser.

Men for at låse op for disse job skal du lokalisere deres helligdomme. Helligdomsstederne er spredt over Orsterra, og du skal finde dem. Mens du måske opdager dem under dit spil igennem, vil denne vejledning nedbryde detaljer om deres placeringer for at gøre dem lettere at finde dem.

Denne vejledning indeholder også en oversigt over de fire avancerede jobklasseshistorier gemt i verden, som hver er beskyttet af en formidabel fjende. Alle de områder, du vil gennemgå til disse helligdomme, er inficeret med monstre, der er parate til at tage en fest på niveau 20 tegn.

Relateret indhold:

• Bedste våbenhåndbog
  • Bedste Slibesteder

Shrine of the Flamebearer (Cleric)

Du vil finde Shrine of the Flamebearer beliggende i Frostlands, i den nordlige del af kortet på den Western Stillsnow Wilds sti. Når du er på denne vej, skal du finde skiltet på den østlige del af området. Når du er der, gå sydpå, og du skal finde dig selv op ad en lille bakke og derefter gå ned den. På bunden af ​​bakken, gå til venstre, og du skal se små klipper poking ud sneen. Fortsæt, indtil du ser en lille fakkel uden for en hule, som er indgangen til helligdommen.

Tjenerens Treenes Helligdom (Thief)

Tempelens Prinsens Helligdom er beliggende i Cliftlands, den vestligste region på South Quarrycrest Pass. Du finder denne helligdom på venstre side af kortet. Når du forlader byen Quarrycrest, følg stien ud af byen og fortsæt til venstre og stop lige før den anden bro. I stedet for at krydse det, fortsæt til venstre og gå ned ad en lille vej. Dette bør tage dig under broen til indgangen til helligdommen.

Shrine of the Lady of Grace (danser)

The Lady of Grace's Helligdom er placeret i Sunlands, den sydligste region i Orsterra på vejen kaldes den nordlige Wellspring Sands. Start på dette områdes skilt lige uden for Wellspring og gå op. Fortsæt til venstre, forbi vagten og gå op, indtil du ser et rødt flag. Fortsæt ikke fremad. Gå til venstre, og du skal finde indgangen til helligdommen under en lille strøm af rindende vand.

Shrine of the Sage (Scholar)

Du vil finde Shrine of the Sage i Flatlands, regionen ligger på den nordvestlige del af kortet på de vestlige Noblecourt Flats. Det er lige uden for byen Noblecourt. Når du forlader byen, skal du gå til venstre på stien en kort afstand, før du går ned gennem et græsfelt. Dette vil tage din fest op på en lille bakke, og du skal skære dem lidt til venstre, da de fortsætter. Juster partiets retning til højre, når du passerer et tegn, der står ved siden af ​​flere sten. Du finder skrinets indgang skåret ind i en klippehøjs side.

Shrine of the Trader (Merchant)

Lad os gå mod øst! Den næste helligdom er Shrine of the Trader, der ligger i Coastlands, regionen ligger længst mod øst på Moonstruck kyststien. Når du ankommer til Moonstruck Coast kommer fra West Gold Coast Fortsæt sydvest for hele din rejse. Til sidst vil din vej tvinge dig til kun at gå vest indtil du kommer til en blindgyde. Gå op ad stenvæggen og tryk dine tegn imod det og tag en skarp højre. Dette vil tage dig ind i Shrine of the Trader.

Du bør være forsigtig omkring dette område som skabninger her er parat til at bekæmpe niveau 30 tegn.

Huntressens Helligdom (Hunter)

Huntressens Helligdom er beliggende i skovområderne, den øverste venstre del af kortet på East Victors Hollow Trail. Når du er på skiltet, gå nord til Victors Hollow. Følg stien og stop, når stien tvinger dig til at gå til venstre. I stedet for at fortsætte med at følge stien gå til højre ind i skoven. Du finder huleindgangen til Huntressens Helligdom kort tid efter.

Thunderblade-helligdommen (Warrior)

Tid til at få din bendag i. Thunderblade-helligdommen er beliggende på højlandet, regionen nederst til højre på kortet på North Stonegard Pass. Når du er på skiltet af dette område, gå til venstre og følg stien. Til sidst skal du se et lille flag på toppen af ​​en sten, der blæser i vinden. I stedet for at følge stien op, gå til venstre, som skal tage dig ned en lille skråning. Indgangen til helligdommen er i bunden af ​​skråningen.

Healerens helligdom (Apothecary)

Den endelige! For at finde helbredelsens helbred gå til Riverlands, den sydlige region mellem Cliftlands og Sunlands, og gå til området kaldet East Saintsbridge Traverse. Når du er på dette steds skilt, finder du at du er midt i et kryds. Tag til den rigtige vej og gå ned ad den. Stien skal tage dig direkte hule af helbredelsens helbred.

Advanced Job Class Shrines

Du vil gerne gøre dig klar til disse helligdomme senere i spillet.I modsætning til de otte andre helligdomme skal du møde en chef for at få adgang til disse områder. Sørg for at du er klar til at møde dem! Disse fjender går ikke let på din fest og tages bedst til efter at du har nået kapitel 4.

Shrine of the Runeblade (Runelord)

Shrine of the Runelord er placeret i højlandet, i Det samme område ligger Thunderblade-helligdommen på West Everhold Pass. Når du er på dette områdes skilt, fortsæt til højre og følg stien. Stop, når du er kommet til gaffelen i vejen, og fortsæt til højre og derefter ned. Du følger et umarkeret pas og til sidst gør det til hulen indgangen til Runelords helligdommen.

Archmagus helligdom (Sorcerer)

Tid til at vende tilbage til nord for Archmagus-helligdommen! Du skal rejse til Woodlands, Dette er det samme område, du fandt Huntressens Helligdom, og du skal være på East Duskbarrow Trail. Når du rejser fra Duskbarrow på stien, følg det hele vejen forbi skiltet, indtil du kommer til indgangen til en umærkede sti indhyllet i tåge. Denne sti skal få dig til at gå opad på kortet. Følg det hele vejen, og i slutningen kommer du til Archmagus-helligdommen.

Shrine of the Warbringer (Warmaster)

Vi er næsten færdige! Warbringer-helligdommen er beliggende i Riverlands, I samme region fandt du helgenes helligdom på North Riverford Traverse stien. Når du ankommer til dette områdes skilt, lige uden for Riverford, følg stien til venstre. Stop lige før du ankommer til den lille stenbro. I stedet for at gå op, fortsæt til venstre. Du bør følge en umarkeret sti til venstre, og derefter ned, en kort afstand, før du finder dig selv ved hulen indgangen til helligdommen.

Shrine of the Starseer (Starseer)

Den sidste! Stjernerens Helligdom er beliggende i Flatlands, det er inde Det samme område du opdagede Sages helligdommen på den vestlige Wispermill Flats side. Når du forlader byen Wispermill, fortsæt ned ad stien til venstre, men kun for en kort afstand. Stop straks efter skære ned træerne og gå opad mod koen gården og derefter til højre. Du finder dit syn blokeret af klipperne, men hvis du fortsætter frem i klipperne, skal du finde din fest ind i helligdommen.

---

Dette dækker alle de helligdomme, der findes i hele Octopath rejsende! For flere guider om dette spil, hold dig informeret med GameSkinny.