Skygge af Tomb Raider Crypt Locations Guide

Anonim
Skygge af Tomb Raider Crypt Locations Guide - Spil

Indhold

Tomb Raider skygge er et langt spil, hvis du er en færdiggørelse. Fra gear og overlevelse caches til skattekister og vægmalerier, der er masser af samleobjekter at blive haft.

Når du spiller igennem spillet, kommer du på tværs af forskellige krypter, hvoraf mange du kan finde enten ved at udforske eller finde kort. Der er 10 i alt, og hver af dem har et unikt stykke gear, du kan ikke finde andre steder. Disse redskaber (gear) bærer visse frynser med dem, der giver Lara buffs under kamp eller hjælpe hende med at gøre bedre brug af her overlevelsesinstinkter. Nogle hjælper endda hende med at finde ressourcer lettere.

Det gør du ikke brug for disse til at slå kampen, men de hjælper ud. Ligesom udfordring gravene, bør du fuldføre disse, som du kommer på tværs af dem for at maksimere din playthrough og end-game magt.

I vejledningen nedenfor går vi over, hvor du finder hver krypt, hvordan du kommer ind i den, og hvilke rester eller samlerobjekter du finder i sarkofagen i hjertet af hver af dem. Vi har også inkluderet video walkthroughs til hver af dem for bedre at hjælpe dig med at få dem gjort hurtigere.

Sørg for at tjekke vores andre vejledninger nederst i denne artikel.

Crypt # 1: Peruvian Jungle

Base Camp: Plane Wreckage
Vestige Belønninger: Eveningstar's Boots (høst flere naturlige ressourcer)

Den første krypt i spillet er placeret i nærheden af, hvor du først begynder i det peruvianske Jungle-område. Når du har skabt / fundet din første base camp, står over for vraget i den lille dam foran dig.

lige langs kysten og klatre op på den lille klippe der. Brug din bue og reb pil at trække ned trævæggen og fortsætte inde.

Når du når det første punkt, skal du bruge håndtag til højre for at åbne porten foran dig. Følg stien rundt og tænk rebfælden om halvvejs ned for at finde en vægmaleri.

Fra vægmaleriet, gå til højre og følg stien rundt til slutningen. Åbn porten der for at lave en genvej tilbage til begyndelsen af ​​krypten. Vend dig rundt og kig efter sprængning i væggen til venstre. Gå ind for at finde en håndfuld samleobjekter.

tilbage til vægmaleriet og gå lige frem. Du glider ned ad dæmningen og finder sarkofagen foran dig. Indenfor finder du Eveninstar's Boots, et stykke benudstyr, der giver dig mulighed for at høste flere naturlige ressourcer fra hver kilde (plante, dyr osv.).

Crypt # 2: Peruvian Jungle

Base Camp: Jungle Ruins
Vestige Belønninger: Eveningstar's Cape (øger varigheden af ​​perception herb effekter)

Du finder denne krypter efter at du har fundet Jonah i nærheden af ​​resten af ​​flyets vrag (efter at du er flyttet fra Crypt # 1). Fra grundlejren, Følg ikke Jonah endnu. I stedet skal du gå tilbage ned mod område med vand.

Svøm over og klatre op på modsatte dæmning. Gå lige langs kysten til klippemuren på bagsiden af ​​området. Klatre op og brug trægrenen at svinge over til den anden side.

Nu vil du se en lille dam foran dig og det større vandområde til din ryg. Svøm over den lille dam område og rive ned ad muren du finder i ryggen. Gå igennem og sørg for at nab indsamles til højre omkring halvvejs ned.

Som du fortsætter med, brug din bue og reb pil at trække ned ad væggen. Før du går ind, se til højre at finde et vægmaleri.

Gå nu gennem stien du har lige åbnet. Fortsæt langs og gå til venstre når du møder porten Pas på fælde her ved at skære reb. Når du har afvæbnet det, skal du følge stien for at finde en anden samlerobjekt.

Fra den kollektive, drej dig om og kig på venstre væg; Der ses en lille åbning der. Gå igennem det.

På den anden side skal du bruge håndtag på fjernvæggen at åbne porten, der lige har blokeret din vej for et øjeblik siden. Gå længere nede ad muren for at finde en anden håndtag der åbner en anden port, der blokerer din vej.

Herefter krydser du klatring område og gøre din vej til toppen, minding et par fælder langs vejen. En gang her finder du en anden sarkofag. Inside er din næste vestige, Eveningstar's Cape. Dette stykke gear øger varigheden af ​​perception herb effekter.

Crypt # 3: Kuwaq Yaku

Base Camp: Kuwaq Yaku
Vestige Belønninger: Nine Strides 'Boots (høste mere menneskeskabte ressourcer fra hver kilde)

Du finder to krypter i dette område.

Du kan finde den første ved begynder ved Kuwaq Yaku lejrbål foran restauranten / baren hvor du forlader Jonah efter ankomsten til området. Med restaurant / bar til din ryg, gå lige.

Når du kommer til bro, hop fra venstre side og svøm til kysten foran dig til venstre.

Når du kommer derhen, gå lige ind i hule. Dyk og svømme i slutningen af ​​hulen og klatre på skærmen til venstre. Følg stien rundt, sørg for at få samleobjekter langs vejen.

Når du indtaster struktur i slutningen af ​​stien, Drej til venstre at finde et kort i kanten af ​​rummet. Fortsæt gennem området for at finde en vægmaleri i det næste rum.

Når du har passeret vægmaleriet, glide ned ad dæmningen. Sørg for at savne den store spike vægge som du går ned. De veksler venstre, ret, venstre.

I slutningen skal du hoppe og bruge din grapple økse til reb sving over kløften.

Gå lige frem for at finde sarkofag. Din belønning vil være de ni strømme støvler. Dette gear giver dig mulighed for at høste flere menneskeskabte ressourcer fra hver kilde (downed fjender osv.).

Crypt # 4: Kuwaq Yaku

Base Camp: Hunting Grounds
Vestige Belønninger: Condor Cowl of Urqu (øger varigheden af ​​fokus herb effekter)

Crypt 4 er også i det samme område. Dette er den nemmeste krypter at finde og åbne i hele spillet. Imidlertid, du skal bruge shotgun før du kan åbne den, så du bliver nødt til at gå videre gennem spillet lidt mere, før du cirkler tilbage til denne.

Når du først får shotgun, skal du gå til Hunting Grounds base camp.

Ansigt den eksploderende tønde nær lejrbål og gå lige ud, krammer banken langs vejen. Når du kommer til slutningen, finder du krypten på venstre.

Blast åbne træbarrieren og find sarkofag inde.

Du får den vestige Condor Cowl of Urqu til din indsats. Dette gear øger varigheden af ​​fokus herb effekter.

Crypt # 5: Den Skjulte By

Base Camp: Kukulkan-templet
Vestige Belønninger: Yaves trægreb (giver ekstra beskyttelse mod brand og knockdowns)

Denne krypt kan være den sværeste at finde i spillet. Medmindre du er eagle-eyed, er der en stor chance for at du overser denne.

Fra bålplads ved Kukulkan-templets tempel, gå lige mod broen.

I stedet for at krydse det, gå til højre, mod kanten af ​​klippen.

En gang ved kanten, klatre ned over siden og rappel ned længere. Swing hoppe over til klipperne til venstre.

En gang der kravle gennem åbningen og følg stien. Lige efter dig kravle gennem det næste rumdet gør du glide ned ind i kammeret nedenfor. Når du går igennem, skal du sørge for at få fat i det samlerobjekt på højre side - på tværs af vægmaleri.

Dernæst, gå gennem rummet og hoppe på modvægt foran dig (den i rummet med alle kroppe og dybe pit). Kør modvægten ned til værelset nedenfor.

Lige foran dig til venstre finder du sarkofag. Indvendig er den vestige: Yaves trægreb. Dette gear giver ekstra beskyttelse mod brand og knockdowns.

Sørg for at holde øje med samleobjekter som du gør dig ud af krypten. For at se hvordan man kommer hele vejen igennem - og hvad fælder og mindre puslespil afventer, tjek videoen ovenfor.

Crypt # 6: Den Skjulte By

Base Camp: Kukulkan-templet
Vestige Belønninger: Ch'amaka's War Vest (øger beskyttelse mod nærkampangreb)

Dette er måske ikke den egentlige sjette krypt i spillet, da du kan finde andre krypter tidligere i den Skjulte By. Vi har dog lagt det i denne slot fordi du vil komme på tværs af det, som du fremskridt historien, sætter den femte i kø, hvis du plugger igennem fortællingen.

Når først du infiltrere kulten og Afslut klippe scenen med spillets vigtigste antagonist i den øvre by tempel, vil du finde dig selv på klipperne med udsigt over en raserende flod.

Når du har gjort det til den anden side, skal du dog ikke gå rigtigt mod dit mål.

I stedet, gå til venstre og klatre op ad klipperne indtil du når slutningen af ​​stien. Her finder du indgangen til den næste krypt.

Gå ind og rappel ned til bunden af hulen. Brug din bue og reb pile at trække ned træbarrieren foran dig. Fortsæt og klatre op til toppen af ​​klipperne langs stien.

Når du kommer til toppen, rappel og swing-jump et kors til bundfaldet med porten. Sørg for at være forsigtig, fordi du kan falde fra kanten, da den er så overfladisk.

Gå gennem porten og til enden af ​​stien for at finde sarkofag. Ch'amakas krigsvest vil være din gearbelønning. Dette giver øget beskyttelse mod nærkampangreb.

Crypt # 7: The Hidden City

Base Camp: Forladte landsby
Vestige Belønninger: Manko's støvler (sørg for at dræbe rovdyr)

Denne kan være en smule smerte at komme til, hvis du ikke er opmærksom på landets lege.

Gå til Forladte landsby base Camp. Fra lejrbål, følg stien som den svinger lidt til højre så lige fremad.

Når du når sten archway fremad, se efter en stige hængende fra bygningen til højre.

Klatre op ad stigen og følg taglinjen til venstre.

Hoppe til træ foran dig, derefter hoppe til forhøjet stenmur foran det (lige til højre for en anden stenbue).

lige ud og Tilslut de to reb søjler at skabe en vej over vandet nedenfor.

Klatre op på klipper og kigge efter krypten indgang øverst, gemt væk i klippen til højre side.

Når du følger stien, skal du sørge for at klippe rebet til fælde det er lige forbi krølledelen, så når du kommer til brønden, skal du tjekke begge sider for samleobjekter, før du hopper ind.

Efter at have hoppet ind i brønden, svøm ned og se efter åbningen langs kanterne. Gå gennem denne åbning og svømme hele vejen til træbarrikade i slutningen. Hvis du ser til venstre for barricaden, i den del af hulen, der bukker ud til venstre, finder du en samlerobjekt på en stenalter hugget ind i hulens væg.

Når du er klar, rive ned barrikaden og fortsæt. I slutningen kommer du til et sæt af trin. Stige op og se efter samleobjekter i værelset du er i. Når du er færdig, fortsæt op ad trappen og sarkofag vil være øverst.

Din belønning vil være Manko's Boots. Disse giver skjul når man jager rovdyr.

Crypt # 8: The Hidden City

Base Camp: Fiskeriområde
Vestige Belønninger: Ingen

Du kan kun åbne denne krypter ved at starte side mission "Star Crossed", som du kommer fra Uchu i Skull Cave.

Når du har gennemført den første del af sidemissionen, vil du få til opgave at finde Frelserens Amulet. Du kan komme til det område, hvor denne kryp er placeret tidligere, men indgangen åbnes kun, når du begynder at søge efter Frelserens Amulet.

Fra Fiskeri distriktet lejrbål, se lige ved bredden af ​​søen.

Klatre træet mellem dig og den nærmeste hytte. Klatre hele vejen op ad klippens ansigt og tag alle samleobjekter ved lejren øverst.

Se langs klippe ansigt til højre at finde indgangen til krypten.

Når du er indeni, følg stien og kryb under spydfælde. Men pas på ikke at falde ind i pit fælde det ligger lige udenfor.

Grib den vægmaleri i slutningen af ​​stien og brug din pick økse at åbne væggen til venstre. Gå igennem og afvæb den fælder undervejs (pas på at rulle under det første spejfælde, fordi det er let at udløse en lige efter det). På den anden side af fælderne, tag fat i alle samleobjekter i rummet og klatre op ad venstre side af væggen foran dig.

Når du drop down, vil du gå lige. Du kan dog gå lige ind i et kammer, så højre igen (kravle under en dør) for at nå et andet kammer med guld inde.

Gå tilbage til den primære vej og følg den til broen, der fører til sarkofagen.

Fryg ikke endnu - det er her, hvor tingene bliver lidt vanskelige. Det broen vil falde sammen Når du forsøger at krydse det, kaster du dig ned i vandet nedenfor. Svøm ned og find hul i væggen at nå en anden del af området.

En gang inde i denne del af templet, se til højre. På bagsiden til højre ses der en håndtag. Skub det for at hæve Vandstand.

Svøm gennem dør i den modsatte ende svømmer du til overflade, så svøm over til det næste rum. Inde i dette rum finder du en anden håndtag på bagsiden højre side. Kast det og svømme så hurtigt som du kan komme tilbage til døren, du kom ind igennem før det lukker.

Du gentager processen en tredje gang, medmindre du svømmer gennem et hul i loftet denne gang som dørene lukker for hurtigt. Bryd ned barrikaden, svøm gennem revnen i væggen og overflade ved sarcohpoagus.

Du vil ikke få en vestige for denne. I stedet får du 125 exp og 750 bjærgning.

Crypt # 9: The Hidden City

Base Camp: Den vilde jungle
Vestige Belønninger: Greaves of Six Sky (hurtigere sundhedsgenerering)

Denne krypt er nær indgangen til Challenge Tomb i The Wild Jungle-området i den skjulte by.

Fra base Camp, gå venstre, efter Challenge Tomb markørerne. Når du kommer til dybt vand, drej venstre igen og klatre op ad dæmningen og derefter træ.

Gå gennem klint ansigt forbi vandfaldet. Når du kommer til toppen, drej ret og indtast krypten.

Vær forsigtig med gulvfælde når du indtaster Spring over det og hent den samlerobjekt.

Gå gennem knæk i muren og hente den samleobjekter i det næste rum. Følg stien lige for a æve af guld eller følg stien til ret til det næste område.

I slutningen af ​​stien, Hop ned til bunden af ​​kammeret. Der vil være en mur at bryde med din pick økse for at komme videre. Drej til venstre og klatre op for at finde en samlerobjekt. Og se til væg overfor brydbar væg at finde en vægmaleri.

Gå igennem det brudbar væg og sving over pit fælde lige indenfor. Følg stien ned og passere en klatrevæg til højre. Gå denne vej for at fortsætte eller drej til venstre for at gå til slutningen af ​​stien for a samlerobjekt.

Tilbage på hovedruten, krydse træbjælker på toppen af ​​klippen for at finde sarkofag. Din belønning vil være Six Sky's Greaves. Disse får din sundhed til at regenerere hurtigere.

Crypt # 10: Mission of San Juan

Base Camp: flodbred
Vestige Belønninger: Kantu's Gilded Vest (øger oplevelsen fra jagt)

For at få adgang til denne krypter skal du starte sidemissionen kaldet "Udforsk de lokale mysterier", som du kan få fra de to opdagelsesrejsende nær floden, til venstre for RIverside campfire. Ligesom Crypt 7 kan du til enhver tid finde indgangen til denne, men den åbner ikke, før du starter denne mission.

Fra de to opdagelsesrejsende, krydse floden og følg stien forbi ulven den.

Gå op til krydse ved siden af ​​hulen og tryk i korset på sokkelen. Indtast krypten og rappel ned. Når du kommer til anden dråbe, du kan bare Hop ned da der er vand nedenunder.

Svøm over til Isabella. Det sarkofag vil være ved siden af ​​hende. Åbn den for at få Kantu's Gilded Vest, som giver dig mere erfaring til jagt.

Sørg for at se videoen ovenfor for at få alle de samleobjekter, der strækkes langs kryptens exitvej.

---

Det er alle krypter i Tomb Raider skygge. Sørg for at tjekke vores andre walkthroughs og vejledninger til samleobjekter, bedste færdigheder og løsninger til Challenge Tombs.

Relateret indhold:

• Skygge af Tomb Raider Review
  • Udfordring Tombs Guide
  • Forsøg af Eagle Collectibles Guide
  • Leder af slangen puslespil guide