Sniper Elite 4 Guide & colon; Alle Stone Eagle Steder

Anonim
Sniper Elite 4 Guide & colon; Alle Stone Eagle Steder - Spil

Indhold

Sniper Elite 4 handler om at dræbe nazister på kreative og opfindsomme måder. Men det handler også om at finde (ofte uklare) samleobjekter oversvømmet om kortet, noget Snigskytte serien er berømt for. Et af disse samleobjekter er Stone Eagle.

Hvert kort i Sniper Elite 4 har tre sten ørne gemt i out-of-the-way steder, både høj og lav. En ægte scavenger jagt, at finde disse deadeye samleobjekter kan være en enorm tid synke.

Men i stedet for at gøre alt arbejdet selv, har vi gjort det tunge løft, så du behøver ikke. Nedenfor er alle steder for hver Stone Eagle i SE4. Når du har samlet dem alle, vil du blive tildelt "A Bird in Hand" præstation.

Læs videre for alle deadeye steder i Sniper Elite 4 kampagne, co-op missioner og "Kill Hitler" DLC.

San Celini Island Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Når du har gået igennem den første tutorialsdel af missionen og dukkede op på kortet korrekt, gå forbi det første tårn (den ene Karl siger ville gøre et godt udsigtspunkt) og løbe til venstre langs klippen ved kysten. Der vil være en enkelt soldat foran dig, hvem du kan lave hurtig arbejde om, hvis det er nødvendigt. Se til toppen af ​​det ødelagte tårn foran dig. Du kan se din første Stone Eagle på toppen.

Stone Eagle # 2

Stone Eagle 2 findes i det sydøstlige hjørne af kortet. Hvis du går gennem San Celini-missionen med uret fra Stone Eagle 1, passerer du over en bro på kortets vestlige side gennem en by i kortets nordlige del og stopper ved et lejr på kortets sydlige bjergside. Fra det viste kort vises et nærliggende tårn i sydøst. Din anden Stone Eagle er perched på toppen.

Stone Eagle # 3

Fra Stone Eagle 2 fortsæt du med uret rundt på kortet, går gennem den kamp du er i øjeblikket. Gå langs hovedvejen, vil du komme til en position til venstre med forsyninger, to nazistiske soldater og dækket spotlight. Fra denne position, se sydvest, mod kajerne nederst på kortet. Du vil se et andet tårn (en akvedukt vil være i afstanden bag den). Se mod toppen af ​​tårnet, hvor du finder din tredje og sidste Stone Eagle for Sniper Elite 4s første mission.

Bitanti Village Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Til din første Stone Eagle af Bitanti Village mission, gå til venstre langs kysten fra mission start. Når du går gennem ruinerne langs kysten, går du hurtigt op ad trappen. Når du når toppen, se venstre (ud i bugten) for at se en båd i det fjerne. Zoom ind med din snigskytteriffel for at finde din første Stone Eagle siddende på skibets bageste.

Stone Eagle # 2

Fra Stone Eagle 1, gå straks til højre gennem havnen. Men pas på: Der er et kontingent af nazistiske soldater, der gemmer sig i lasten her. Når du har ryddet området med fjender, kommer du til kanten af ​​Bitanti, den landsby, missionen er opkaldt efter. På buen afbilledet ovenfor, kig efter en krog ved sin zenith. Der finder du dit andet deadeye-mål for denne mission.

Stone Eagle # 3

Fra Stone Eagle 2, gå gennem Bitanti, indtil du når sektionen af ​​byen (nær kirkegården) hvor partisanere og nazistiske styrker er involveret i kamp. Du vil nok gerne hjælpe med at rydde nogle få fjender før nulpunktet ind på denne Stone Eagle - men når du får et klart skud, kan din tredje Stone Eagle of Bitanti Village findes på toppen af ​​det nordlige slot af nordmuren.

Regilino Viaduct Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Fra missionstart, klat ned sætet af tre stiger til skovbundet nedenunder. Fortsæt lige langs kanten af ​​kortet og krydse over broen ved øen mod øst. Fortsæt mod øst og hoved mod lejren foran. Pas på: der er syv soldater og en officer i dette område. Hold langs den østlige kant af kortet, indtil du kommer til en sø. Kig ud på søen, og du vil finde din første Stone Eagle perched på en rock outcropping på øjenhøjde.

Stone Eagle # 2

Til din anden Stone Eagle, vil du gerne gå tilbage og gå mod nordvestsiden af ​​kortet, lige øst for det andet kontrolpunkt i den region (den ene op på bakken med de tre lastbiler du skal ødelægge). Når du har nået din destination, står du direkte mellem det andet og tredje hus i lejren og kigger op mellem to døde træer. Din anden Stone Eagle vil blive anbragt på klippen outcropping ovenfor.

Stone Eagle # 3

Til din tredje Steenørn af Regilino Viadukt missionen, hoved øst efter Stone Eagle 2, mod den store base i nordøst for kortet (lige knapt sydøst for "Place Charge" målmarkøren). Tæt på jernbanesporene, se øst ind i skoven. Der ligger højt på en outcropping af rock, du finder dit tredje og sidste deadeye mål for missionen.

Lorino Dockyard Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Ved starten af ​​missionen går du til højre langs den vestlige kant af kortet. Dette område er fyldt med vagter, og der er en pillbox og minfelt undervejs, så pas på. Når du har passeret det stærkt bevogtede kontrolpunkt, skal du gå mod railyard og det første "Disable Searchlights" -mål. Klatre op på taget af bygningen med søgelyset oven på det og kig ind i skoven lige syd for railyard. Der, på øjenhøjde, finder du din første Stone Eagle perched oven på en outcropping af rock.

Stone Eagle # 2

Fra Stone Eagle 1, hoved sydpå, længere ind i railyard. Du vil passere "Find the Harbour Master" målmarkøren. På lageret ligger i det sydvestlige hjørne af kortet, kig ud i skoven (til højre for huset på ydersiden af ​​kortet), og du vil finde din anden Stone Eagle perched på en outcropping af rock.

Stone Eagle # 3

Fra Stone Eagle 2, hoved øst, mod kajakkerne og "Destroy Guns" -målet placeret i den sydøstlige del af kortet. Pas på snigskytter og bataljon af nazistiske soldater i dette område. Når du kommer til området, stop øverst på trappen på venstre side af befæstningen (mellem skibet til venstre og pistolplaceringen til højre). Kig ud mod fyret i afstanden. Lige øverst i trappen, under en lygtepost, finder du din tredje og sidste Stone Eagle af Lorino Dockyard mission.

Abrunza Monastery Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Når du begynder missionen, kom du ned af taget og hovedet lige og rundt om hjørnet, idet du tager de to patruljerende vagter undervejs. Når du kommer rundt om hjørnet, tag en øjeblikkelig venstre, passerer under portik forbinder to bygninger og gå lige og op ad trappen. Du kommer til at være her på midten af ​​gården, så pas på flere nazistiske vagter.

På toppen af ​​trappen går du til højre (ind i bygningen), så straks tilbage. Der vil være en stige i det værelse, du lige har indtastet. Gå op ad stigen og på taget. Stop og se lige ud. I det fjerne vil du se ruinerne af et slot (som er "Kill Soldiers" -målmarkøren). Hvis du ser lige til venstre for radiotårnet, på slotets parapeter, finder du dit første deadeye mål for missionen.

Stone Eagle # 2

Fra Stone Eagle 2, gå ned på hovedvejen og tag til højre. Gå mod villaen på bakken, hvor du finder hovedmålet, "Kill Capo." Hvis du ikke allerede har fjernet dette område, har du snesevis af nazistiske vagter og soldater at kæmpe med. Men når du rydder dem ud, er den næste Stone Eagle sikkert det nemmeste at finde i spillet.

Gå til toppen af ​​villaens hovedtrapper fra vejen. Stop på toppen og se lige over gården. På toppen af ​​det næste sæt af trapper over gården ser du til venstre for højre indgang. Der, i en krog, er dit endelige deadeye-mål for missionen.

Magazzeno Anlæg Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Fra Stone Eagle 1, gå til venstre. Du kan enten gå ned langs kysten og klatre op i det gule rør halvvejs ned, eller du kan chancen gå langs toppen bag kaserne. Uanset hvilken rute du vælger, vil du gerne gå til den anden pistolplacering (lige før radiotårnet i kortets sydvestlige hjørne) og dreje direkte rundt.

Kig mod den enorme flådepistol på bakken, som skyder ud til havet nær hvor du startede missionen. Over den (og til højre for radiotårnet der), vil du se den anden Stone Eagle ophængt oven på en bunker.

Stone Eagle # 3

Fra Stone Eagle 2, hoved mod den enorme radarskål i den nordlige del af kortet. Stikker langs hovedvejen, som bevæger sig langs den vestlige side af kortet, kommer du til et stort åbent område fyldt med nazisoldater, en stor flådespistol, radarskålen og en tank eller to, der kan lide at dræbe dig .

Men du behøver ikke tage disse fyre ud lige nu for at få dit næste deadeye mål. I stedet skal du stoppe på toppen af ​​vejen og se til bunkeren lige foran dig. Til venstre for snigskytteren, der ligger op på toppen af ​​bunkeren, finder du din tredje og sidste Stone Eagle til denne mission.

Giovi Fiorini Mansion Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Fra Stone Eagle 1, backtrack over broen og gå til venstre, helst på øverste niveau - du skal være der for at se dit næste mål. Gå mod det nordøstlige punkt på kortet, hvor et af dine "Destroy Encampment" mål er. Når du kommer til en bro på det øverste niveau, stop og se ud over byen.

Kig til højre for byens hovedtårn og husene i brand i det fjerne. Du vil se en bygning med et italiensk flag vinker på dens højdepunkt. Lige under det flag - på taget - finder du din anden Stone Eagle.

Stone Eagle # 3

Den tredje Stone Eagle er den nemmeste at finde i Giovi Fiorini mission.Fra Stone Eagle 2, gå gennem byen og til "Kill Sniper" -mål. Men dræb aldrig snigskytteren endnu! Hvis du gør det, afslutter du automatisk missionen, hvis du står på pladsen under hans position. Også dræber snigskytteren når som helst før det (selv fra en afstand) automatisk udløser missionens ende, når du når torget.

I stedet skal du køre til pladsen og se under flagskabet under snigskytteren. Nedenfor finder du det tredje og sidste deadeye mål. Dræb snigskytteren og afslut missionet.

Allagra Fortress Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Fra missionstart skal du klatre op på jordværkerne foran dig for at nå kortets hovedniveau. Derfra går du straks til højre mod broen, der forbinder til hovedanlægget. Efter at have kæmpet igennem tropperne, stopper man på broens overkant og ser til højre. Der ligger op på en sten, der er ude, er din første Steenørn af Sniper Elite 4s sidste mission.

Stone Eagle # 2

At posere din anden Stone Eagle, drej dig om og se vestpå. Du finder dette andet deadeye-mål opstillet igen, på toppen af ​​en klippe ude på den højre bjergside.

Stone Eagle # 3

For Stone Eagle nummer tre, skal du kæmpe gennem Allagra Fortress. Til sidst når du et åbent område inde i fæstningen (dette kommer til at ligge i kortets nordlige del, hvor du finder flere missiler til at afvæbne). Når du først krydser catwalk i området, stop. Se til toppen af ​​den massive bunker nær baksiden af ​​området, og du finder din tredje og sidste Stone Eagle of SE4.

Sammensatte Co-Op Stone Eagle-steder

Stone Eagle # 1

Som snigskytte ser du lige ud, når missionen begynder, mod den sydligste del af kortet. Din første deadeye collectible vil være på taget af huset der, lige tilbage fra den tredje historie.

Stone Eagle # 2

Som snigskytte, drej straks rundt fra Stone Eagle en og fortsæt ned den vej, der leveres. Når du er forbi minefeltet, kommer du til et sæt trapper. Til venstre er en snigskytte. Tag ham ud Flyt over til sin position og vend om. Kig op på ruinfronten af ​​dig. Perched øverst er den anden deadeye collectible.

Stone Eagle # 3

Fra Stone Eagle to fortsætter du langs vejen på kortets østlige kant. Flyt mod målet "Search Area" på den vestlige kant af kortet. Når du bevæger dig langs, kommer du til et hulsystem til venstre. Tag det til at bevæge sig vest, men hold det rigtigt, når det gaffel og du kommer til en åbning med udsigt over "Search Area" -målet.

Se til huset lige bag det lyse grønne lys af radiotårnet. Der, lige til venstre for skorstenen, finder du din tredje og sidste deadeye collectible til denne co-op mission.

Railyard Co-Op Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Fra mission start, drej og hoved øst. Når du kommer ind i det åbne område, gør din første venstre, indpakning rundt til taggtråd hegnet, der har udsigt over søen. Brug den fortøjne båd som et vartegn, se venstre - lige ud over kajen. På en klippe outcropping lige ved vandkanten, vil du se din første Stone Eagle of the Railyard mission.

Stone Eagle # 2

Fra Stone Eagle, drej dig om og gå tilbage mod missionstart. Ved kasserne skal du dreje til venstre ind i en stenbelagt vej, der går nedad. Nederst, drej til højre bare en smule og drej derefter om. Kig op på slotsruinerne bag dig. I vinduet ser du din anden Stone Eagle of the Railyard mission.

Stone Eagle # 3

Fra Stone Eagle nummer to, gå lige frem, op jordværkerne foran dig. Til toppen, drej til højre og hold så til venstre for at undgå minefeltet. I vil i sidste ende komme over en lejr til højre for en bro. Når du først fjerner fjenderne her, skal du gå gennem lejren og tage til venstre ved vejsiden. Gå ned to jordværker.

Du vil med udsigt over den rigtige Rilyard nu. Kig ud til den fjerneste kran (til venstre for radiotårnet i afstanden). Du finder den endelige deadeye collectible hviler oven på kranen.

Dræb Hitler DLC Stone Eagle Locations

Stone Eagle # 1

Ved missionstart skal du straks lave 180 og kigge ud over bugten bag dig. På tværs af vandet, på den fjerne side, se efter en blå båd langs vandkanten. Inde i båden finder du din første Stone Eagle af Kill Hilter DLC mission.

* Store råbe ud til samfundet for at hjælpe med at finde denne. *

Stone Eagle # 2

Fra Stone Eagle en, hoved langs cliffside og krydse træbroen. Lige over broen kan du se en gammel kanon på venstre side. Stå ved siden af ​​det og kig mod bunden. Op på klippen bag snigskytteren finder du din anden deadeye collectible af Sniper Elite 4 s første DLC mission.

Stone Eagle # 3

Flyt ikke fra den position, hvor du fandt din første deadeye collectible i denne mission. I stedet skal du bare dreje til højre og kigge på bjergene til højre for kirkens tårn. Der i ryggen, skjult klogt i klipperne, finder du din tredje og endelige stenør i mission.

---

Tillykke! Du er færdig. Ikke alene har du stoppet Hitlers krigsmaskine, du har gjort det i stil. Hold øje med vores andre Sniper Elite 4 vejledninger.