Posted on
Oprettelsesdato: 16 August 2021
Opdateringsdato: 8 Kan 2024
Anonim
God of War & lpar; 2018 & rpar; Guide & kolon; Nornir Puslespil Brystpladser og -løsninger - Spil

Indhold

Der er tonsvis af forskellige kister at samle i krigsgudførste udflugt på PS4. Mange af dem vil indeholde hacksilver, mens andre vil indeholde runer. Andre, der hedder Nornir Chests, vil dog indeholde opgraderinger til Kratos, såsom sundhed og raserforstærkninger. Du vil gerne benytte dig af disse opgraderinger, fordi de gør din rejse meget lettere.

Hver af disse kufferter er godt skjult og låst bag et sæt runer (eller sæler), der virker som små puslespil. For at låse op Nornir Chests skal du bryde de tre sæler, der låser hver eneste af dem. Nogle runer vil være lette at finde, mens andre vil tage noget opfindsomhed at ødelægge.

Denne vejledning viser dig hvordan du finder hvert bryst, samt hvor du finder hver runde-dækket forsegling.

Wildwoods: 1 Nornir Chest

# 1: Efter dit første slag (Health Upgrade)

Når du har besejret dit første sæt Draugr i Wildwoods, løber du lige frem. Gå forbi livstenen på jorden og mod den blokerede passage foran dig. Bryde gennem skoven for at finde dette Nornir bryst.

Forsegling 1: Når du går ind i alkove, er den første runelforsegling lige til højre - på den anden side af trappen. Kast din økse for at bryde den.

Seal 2: Den anden rune er til højre for brystet, sidder mod væggen.

Seal 3: Den tredje rune er på venstre side af rummet i en sten sarkofag.

River Pass + Witch's Cave: 5 Nornir Chests

# 1 Efter Revenant (Health Upgrade)

Ligesom med den første artefakt i dette område vil det tage et stykke tid at komme til det første Nornir-bryst i River Pass. Når du kæmper Revenant, hvem vil komme efter den store Draugr, klatre op til den anden historie og drej til højre. Lige foran vil du se brystet blandt nogle snavs.

Bemærk: Hvis du vender til venstre i stedet for til højre, finder du et helligdom.

Forsegling 1: I øverste højre hjørne, når du vender mod brystet.

Seal 2: Vend dig om og se opad. Til venstre for broen i afstanden (ikke den nærmeste dig) og forbi kæden, vil du se en anden rune.

Seal 3: Sænk broen tættest på dig og gå over. Når du er krydset over, stop og kig op og gå. Den tredje runeltætning er i en alkove der.

# 2: Efter Spiked Ceiling Puzzle (Rage Upgrade)

Ved færdiggørelsen af ​​det spikede loftpuslespil (og efter Atreus slutter sig til dig på den anden side), drej dig om og klat op på spidskontraktionen. Kig lige og find brystet.

Forsegling 1: Vend om fra brystet og se runetætningen på en sten.

Seal 2: Fra 1 drejes til venstre og kigger op.

Seal 3: Denne er lidt vanskelig. Fra 2 kig tilbage igen og se de blå wisps af forseglet bag en stråle. Hæv platformen du er på for at få en god vinkel, hvorfra du kan smide din økse.

# 3: Efter Sand Puzzle og Troll Fight (Health Upgrade)

Når du har gennemført sandpuslespillet, går du gennem en hul og kæmper med en troll på den anden side. Besejr ham og se til venstre for området. Ved kanten finder du dette bryst. Tætningerne her er klokker, og du skal ringe dem hurtigt efter hinanden for at åbne den.

Bell 1: Lige over brystet.

Bell 2: Se venstre og opad. Denne klokke er lige bag dig på klippen med udsigt over vandfaldet.

Bell 3: Fra brystet, gå højre og gennem kæmpens knogler. Lige foran, på tværs af området sidder den tredje klokke oven på en klippe.

Den nemmeste metode er at ramme klokkerne i denne rækkefølge: 3,1,2. Du har kun få sekunder til at slå hver klokke. Du får en Idunn Apple for dine problemer.

# 4: I heksens hul (kan ikke nås på første besøg)

Dette bryst kan findes i heksens hul, efter at du har slået mareridtene. Fra broen, dreje rundt og se mod bagsiden af ​​området (mod heksens hus). Nedenunder ser du brystet i vandet.

Du kan dog ikke få denne kiste endnu. Du kan se igen, når Atreus kan bygge broer.

# 5: Afslutte hulen gennem brønden (kan ikke nås på første besøg)

Da du også har brug for Atreus for at komme dig over vandet i hulen, vil du ikke kunne gå gennem brønden første gang du besøger dette område. Men når du kan nå brystet, skal du bruge Winds of Hei til at åbne det. Vi opdaterer denne vejledning med et skærmbillede og trin, når vi får adgang til dette område.

Foothills: 1 Nornir Bryst

# 1: Efter mødet Sindri

Til sidst møder du Broks bror, Sindri. Efter at have talt med ham, forlade sin lejr og gå lige frem. Fjender vil gyde og en langvarig konflikt vil opstå. Når du har besejret alle fjenderne, skal du gå op ad bakken og gå til højre. På bagsiden af ​​området finder du dette Nornir bryst.

For at åbne den skal du justere hver af de tre drejelige poler til runerne på brystet. Det gør betyder hvilken poler der viser hvilke runer da hver stolpe ikke har alle runerne hugget ind i dem. Her er hvad du skal gøre:

Pole 1: Direkte til venstre for brystet. Denne skal vendes til "squiggly" symbol.

Pole 2: Vend om og gå tilbage ned ad bakken. Drej til venstre, og du vil se denne pol beliggende i klippen lige over øjenhøjde. Denne skal vendes til "P" -symbolet.

Pole 3: Drej til højre og følg stien rundt til det faldne træ. Denne pol vil for det meste blive dækket af den giftige tåge. Kast din økse på tågepolen for at afsløre runen. Denne skal vendes til bagud "B" symbol.

Alfheim: 4 Nornir Chests

# 1: Light Elf Sanctuary (Health Upgrade)

Efter at have besejret fjenderne på stranden ved Light Elf Sanctuary, følg stien indtil den gaffel. Tag til venstre, og du kommer til området afbildet ovenfor. Nornir Brystet er inde i huslyet.

Der er ingen runer på klokkerne i dette område, men sekvensen for at åbne brystet er dette:

1. Klokken over døren
  2. Drej til venstre og ring den tredje klokke
  3. Drej til venstre og ring den sjette klokke

Inde i brystet finder du en Idunn Apple.

Bemærk: Hvis du ikke ved hvordan man kommer til Light Elf Sanctuary, drej til højre, så snart du kommer ind i Light of Lake. Gå hele vejen til slutningen. Drej derefter til højre og følg kanalen rundt. Du finder land og kan docke der.

# 2: Ringed Temple Trench (Health Upgrade)

Når du er kommet ind i det ringede tempel, forberede dig på en kamp mod de mørke alver. Når du har besejret dem, fortsæt du langs grøften på venstre side. Til sidst kommer du over den næste Nornir-kiste, der ligger i muren.

Gå til højre og aktiver hjulet, så den midterste sektion foran dig falder ned. Kast din økse for at cementere den på plads.

• Forsegling 1: Fald ned. På tværs af platformen foran dig.
  • Seal 2: Vend om. På væggen bag rattet.

Klatre nu op igen og drej hjulet helt ned, så begge dele af gulvet (midterdelen og den del du står på) kommer ned. Kast din økse for at cementere den på plads.

• Seal 3: Vend om. Klatre op til afsatsen for at finde den beliggende i væggen.

Du får en Idunn Apple til alle dine bestræbelser.

# 3 Ringede Tempelforseglede Døre (Rage Upgrade)

Når du når det røde tempel, vil de blå døre foran dig blive låst. Før du fortsætter med historien, drej til venstre og følg trinene nedad. Nederst, drej til højre, og du vil se en port med to knuder, den ene holder den lukket og den anden hænger fra loftet bagved. Kast din økse og ødelægge begge på samme tid.

Når porten er åben, skal du ringe tre klokker hurtigt efter hinanden.

• Bell 1: I slutningen af ​​korridoren over brystet.
  • Bell 2: Til venstre for porten, beliggende i væggen.
  • Bell 3: Bag dig vendte du i en vinkel.

Der er ikke nogen nem måde at åbne denne bryst på end at være hurtig. Vi fandt ud af at sekvens 3,2,1 var mest effektiv. Hævder din Horn of Bloodmead.

# 4: Ved porten (Rage Upgrade)

Efter Atreus får evnen til at bygge lyse broer, vil du til sidst komme tilbage til templets hoveddøre, dem du ikke kunne nær Nornir Bryst 3. Men gå ikke igennem dørene endnu! I stedet skal du vende rundt og placere krystal i stikkontakten under husly.

Når lysbroen er oprettet, skal du klatre op til toppen for at finde den fjerde Nornir Bryst. Åbning af denne er en anden test af hastighed og nøjagtighed.

• Bell 1: Inde i ly, lige over brystet.
  • Bell 2: Over trappen til højre (hvor du klatrede op).
  • Bell 3: Udenfor vinduet på den modsatte side af Bell 2.

EN Horn of Bloodmead vil være inde.

The Mountain: 2 Nornir Chests

# 1 Inden for bjerget (Rage Upgrade)

Når du har afsluttet lyspuslespillet, når du først går ind i bjerget (hvor hjorteguden sidder på tronen), åbnes en passage på højre side af rummet. Gå igennem og følg stien. Efter at have bekæmpet Revanant, skal du klatre op på sletten og besejre hele Draugr.

Fra klippen du oprindeligt klatrede for at komme ind i dette område, gå til venstre. Have Atreus oprette en gangbro og gå op. Du finder denne Nornir Bryst der. Og ligesom brystet i Foothills, skal du justere runerne på tre drejelige poler.

Pole 1: Ved foden af ​​broen til højre. Denne stolpe skal vise symbolet "R".

Pole 2: Gå til broen du klatrede for at komme i dette område. Kig op og venstre for at finde den beliggende på klippen ovenfor. Denne stolpe skal vise symbolet "B".

Pole 3: Slip ned fra afsatsen fra Pole 2 og drej straks til højre. Denne stolpe skal vise "N" -symbolet.

Du vil blive belønnet med a Horn of Bloodmead.

# 2: Efter at have Shock Arrows, hvor Hel-Walkers tilbeder (Health Upgrade)

Efter at have fundet Artifact 3 ved broen, og ved hjælp af sap-spanden der for at lave en ny sti, vil du passere en alkov dækket af sap. Det vil ikke have en krystal at skyde.

Men bevæge sig mod Hel-Walkers tilbeder i forvejen. Du vil de tilbede næste Nornir Bryst. Besejre dem og brug saftdispenseren til at åbne alkoven, der tidligere var låst (der er også et helligdage i alkoven).

Forsegling 1: I rummet med helligdommen. Drej til højre og kig op.

Seal 2: Gå tilbage til stuen med sap dispenser og brug saften til at sænke broerne. Når du krydser broen, se højre. Der er en åbning med forsegling inde.

Seal 3: Når du har besejret fjenderne over broen, skal du bruge hjulet til at rejse broen til næste niveau. Frys gearene ved siden af ​​det. Gå op ad broen og se højre. Tætningen er langs muren.

Du modtager en Idunn Apple til din indsats.

Lake of Nine: 4 Nornir Chests

# 1: Lookout Tower's Spike Trap (Health Upgrade)

Gå til slutningen af ​​Tyrs Bro (mod Foothills) og tag en ret. Drop ned og hoved lige. Efter et par skridt vil du se en Nornir Bryst på din venstre side. Du skal ringe tre klokker for at åbne denne - men de sidder fast bag tre spidsfælder. For at sænke piggerne skal du slå den drejelige stolpe over brystet.

Bell 1: Til venstre for den drejelige stolpe.

Bell 2: Op og til højre for Nornir Brystet.

Bell 3: Right of Bell 2.

Hævder din Idunn Apple.

# 2: On the Shore at Forgotten Caverns (Health Upgrade)

Du kan virkelig ikke gå glip af denne Nornir Bryst. Du vil se det på kysten, så snart du docker ved Forgotten Caverns. Tag fjenderne ud først, og tag hovedet til venstre for at finde sælerne. De er alle på ét sted denne gang, men puslespillet er lidt anderledes.

Tætningerne er på en enkelt roterende arme. Hit en, og alle armene spinder. Hit en anden, og arme springer hurtigere. Du har kun få sekunder til at slå dem alle sammen den bedste sekvens er: Bund, Mellem, Top eller Top, Mellem, Bund.

Hvis man trykker på den midterste forsegling, stoppes alle forseglingerne fra spinding. Afslut puslespillet og åben brystet for at få en Idunn Apple.

# 3: Light Elf Outpost Efter vandet falder anden gang

Efter vandet i Søen af ​​Nine kommer en anden gang, vil Light Elf Outpost blive afsløret. Det er til venstre for Helheim Tower - området med ruinerne i vandet. Der er en Level 5 Troll på øen, såvel som en håndfuld højt niveau giftfjender.

Besejg dine modstandere og se til venstre for porten. Smad brædderne for at afsløre en krystal. Lav en lysbro op til brystet.

Forsegling 1: Kig mod klippen bag brystet. Seglet er et t øjeniveau på den modsatte side af ruinerne.

Seal 2: Fra brystet, drej til højre. Gå gennem porten og stop. Drej til højre igen og kig ud til den ødelagte bro i vandet. Seglet ligger på søjlen tættest på dig.

Seal 3: Derfra går du til venstre og ned ad stien. Følg det hele vejen rundt - indtil du kan enten klatre op ad væggen eller ned i kæden. Seglet vil blive anbragt i portvæggen foran dig.

# 4: Ravens klipper ved hjælp af vind af Hel

Et andet område, der vil blive afsløret efter vandet i Lake of Nine, kommer ned en anden gang. Dock ved den nye landing ved kløften af ​​Ravnen. Gør din vej rundt på stien, og i sidste ende kommer du naturligt til Nornir-brystet. For at ødelægge sælerne skal du rydde væksten her, samt bruge vindene i Hel til at vælge de korrekte runer.

Bemærk: For at vælge kørslen på søjlerne omkring området, aktiver hver søjle med vindene i Hel og lad runerne rotere. Når den rune du ønsker vises, skal du fjerne Winds of Hel fra noden til en anden knude. Det sidste trin vil låse runen på plads.

Forsegling 1: Til højre for brystet op på højeste klippe. Bør vise "R" symbolet.

Seal 2: Til højre for brystet, men på samme niveau som brystet. Bør vise sidebemærket "N" symbolet.

Seal 3: Til venstre for brystet, op på klippen. Bør vise "P" symbolet.

Fafnirs opbevaringsrum: 1 Nornir Bryst

# 1: Skovområdet før opbevaringsrummet (Rage Upgrade)

Efter at have passeret Sidnir, skal du gennemgå en klippe og afslutte i et skovområde. Når du løfter dig op fra crawlspace, kan du finde en ravn perched på en gren i strømmen (på venstre side, før du klatrer den første kant).

Fortsat fremad, vil du støde på Reavers. Nederlag dem og se til højre side af området for Nornir Brystet. Tætningerne til dette bryst er igen klokker.

Bell 1: Direkte over brystet.

Bell 2: Op og til højre for brystet.

Bell 3: Over vandfaldet i den fjerne ende af området.

Belønningen for at åbne denne Nornir Bryst er en Horn of Bloodmead.

Helheim: 1 Nornir Bryst

# 1: Når du får "Round 2" Trophy (Rage Upgrade)

Når du vender tilbage til Helheim, gå lige og se ned. Denne Nornir Bryst er under på højre side af skærmen. Du kan ikke få den her endnu, men følg historien sti i et par minutter, og du vil kunne nab det.

Til sidst kommer du til et skib. Men i stedet for at gå om bord og fortsætte din rejse, følg stien. Du ender med Nornir-brystet.

Forsegling 1: Der er en kæmpe blok til højre for brystet. Flyt den halvvejs ud og træk derefter ind i spalten til venstre. Bagsiden af ​​blokken vil være åben, og forseglingen vil være indeni.

Seal 2: Flyt blokken helt ud. Denne segl ligger bag blokken.

Seal 3: Klatre blokken efter at have flyttet den helt ud. Kig til højre for brystet. Tætningen ligger på søjlen i vandet.

Tyrs Tempel: 1 Nornir Bryst

# 1: Bag de spikede fælder i Tyrs Vault (Symbol of Bounty)

Når du bevæger dig gennem historien, kommer du til Tyrs Vault. Sikkerheden her er intens og står i din vej. Hovedstuen har tre koncentriske ringe, der kræver, at du bruger Hel's Wind til at komme forbi. Hver gang åbnes et nyt udfordringsområde.

Når du bruger Hel's Wind på den anden ring, åbner du to døre. Den til højre vil have en Nornir Bryst, som er ret svært at gå glip af.

Forsegling 1: I rummet med hjulet. Vend om fra hjulet for at finde det beliggende i væggen bag dig.

Seal 2: Gå ind i lokalet med de spikede fælder, der kommer ned fra loftet. Se på den højre arm af den første fælde.

Seal 3: Gå til Nornir Brystet og vend om. Seglet er i et lille hul i bunden af ​​den første spiked contraption.

Veithurgard: 1 Nornir Bryst

# 1: Til venstre for dragen på en klippe

Gå til dragon tether og drej til venstre. Fortsæt op ad stien forbi broen og gennem Stonehenge-lignende tilbedelsesområde. Drej til højre, op ad trinene og til højre igen. Klatre op på den lille kant og Veithurgard brystet kommer lige ud på klippen.

Forsegling 1: Når du nærmer dig brystet, drej til højre, når du kommer til døråbningen. Seglet vil være i væggen.

Seal 2: Fortsæt forbi brystet, indtil du kommer til den lille bro. Drej til højre, og forseglingen er beliggende i klipperne.

Seal 3: Fortsæt fra den sidste tætning og drej til højre, når stien grener. Gå til enden af ​​stien, som har udsigt over vandet. Den sidste forsegling er ude i klipperne.

Konunsgard: 1 Nornir Bryst

# 1: Efter at have indsamlet de mytiske elementer

Nornir Brystet på Konunsgard er langt den mest intensive bryst til at finde i alle krigsgud. Det kræver, at du fuldfører alle de dværgssøgninger, som Brok og Sindri har forelagt dig. Derefter (!), Skal du stadig gå gennem hele området før du kommer til det.

Men efter at du har erhvervet de tre mytiske ting, du har til opgave at hente, kommer du over en balkon på din vej tilbage. Nornir Brystet vil være der. For at aktivere sælerne, skal du bruge Winds of Hel og hurtige reflekser.

1. Aktiver den tomme rune med vindene i hel
  2. Fjern vindene, når runen stadig er blank for at aktivere den
  3. Spin den anden klokke med vindene i Hel
  4. Hit den stationære klokke
  5. Kast øksen for at ramme de to andre klokker

Hvis du udfører alle disse trin, skal du åbne Nornir-brystet for dig. Afslut søgen og få den Ligesom Oil and Water trophy for at fuldføre alle Brok og Sindri's sidestrækninger.

---

krigsgud er et stort spil, der er ikke tvivl om det. Der er masser af samleobjekter at finde på din rejse. Fra artefakter til helligdomme og Odins Ravens, sørg for at tjekke vores andre krigsgud guider mens du er her.