Far Cry New Dawn Treasure Hunt & komma; Stashes Locations Guide

Anonim
Far Cry New Dawn Treasure Hunt & komma; Stashes Locations Guide - Spil

Indhold

Wilds of Far Cry New Dawn er fulde af loot og skat, du skal bare vide, hvor man skal se. De bedste placeringer findes dog ved at udfylde et af spilets 10 skattejæg.

Spredt over de nederste og midterste dele af kortet, fører disse jagter til stashes fulde af udformning af varer, perk magasiner, Far Cry kreditter og titanium. Disse elementer giver dig mulighed for at level up Velstand, komplet Nyt daggrys dygtighed træ, købe unikke skind og håndværk visse køretøjer og våben.

Denne vejledning viser dig præcis, hvor du finder de stashes på kortet, samt hvordan du løser de puslespil, der bevogter dem.

Bemærk: Du behøver ikke tale eller interagere med NPC'er før du opdager eller åbner disse stash-placeringer. Du kan bare gå til de områder, der er markeret i skærmbillederne nedenfor.

Far Cry New Dawn Stash Locations

Stash # 1: For hvem bjørneafgifterne

Dette er en af ​​de lettere skattejagt i Far Cry New Dawn. Rejs til FANG center nord øst for Bean, som fordobles som en nedslidt kirke, der ligger ved koordinaterne ovenfor.

Når du ankommer, skal du huske de to motorvejere på kirkens tag såvel som motorvejen i det caged område til venstre for kirken. Tag dem ud og mål derefter på klokken i klokketårnet.

Skyd klokken tre gange for at ringe en Level 3 Grizzly bjørn til din placering; det kommer fra kirkens bagside. For at gøre bjørns hurtige arbejde skal du så hurtigt som muligt skubbe det i hovedet.

Når du har taget beren ned, skal du tage nøglen fra sit lig og hovedet mod kirkens bakke og holde venstre.

Til sidst ser du et stort hul i jorden. Klatre ned i hullet for at få adgang til bunkeren der; inde, finder du tre perk magasiner, mange udformning forsyninger, Far Cry kreditter og titanium i sikkerheden.

Stash # 2: Going Haywire

Fra den sidste stash, hoved øst. Når du går ind i markerne i dette område, skal du kigge efter de to radiotårne ​​op på en bakke. Lige efter tårnene, gennem et lille stykke skov, kigge efter et hus. Ved siden af ​​huset vil der være en stor enhed, der spytter elektricitet i alle retninger. Under enheden er indgangen til en bunker.

Vær forsigtig med fjenderne på denne placering såvel som den elektricitet, der udsendes fra enheden; det er let at blive fanget i en evig skade, hvis du rammes af den.

For at slukke for enheden, gå ind i huset, drej til venstre og gå helt ind i ryggen. Drej kontakten foran dig.

Gå tilbage til enheden, som nu skal være slukket, og gå ind i bunkeren for at afslutte skattejagt.

Stash # 3: High Art

Opholder sig i samme region, er den næste skatstash længere østpå. Kommer fra den tidligere placering, kig efter en stor laden på den anden side af en biflod.

Når du nærmer dig, skal du kigge efter highwayman udenfor at lave noget graffitiarbejde. Tag ham ud og gå rundt til baggården. Der skal du kigge efter en vindmølle med et grebpunkt.

Brug grapple point til at klatre op vindmøllen og zipline over til laden. Bryd de løse brædder op og gå ind.

Indenfor låven følger du stien til højre og hopper ned. Drej omgående og gå til højre; drej den gule ventil bag kyllingens trådbarriere til højre. Dette giver anledning til vindmøllebilen i midten af ​​rummet.

Klatre tilbage fra, hvor du oprindeligt kom fra, og brug den sænket bil for at komme til den anden side af laden. Drej til venstre og drej ventilen langs venstre væg. Dette bevæger den orange bil nedenunder.

Spring tilbage, kom ind i det nye rum og få yderligere tre frynsepunkter, 45 Far Cry kreditter og 15 titanium i pengeskabet.

Stash # 4: Riddle Me Fish

Denne skattejagt er en af ​​de hårdere i Far Cry New Dawn, især hvis du ikke ved hvad du skal kigge efter.

Når du når ovennævnte område, skal du tage motorvejene ud og se efter den lille tinbygning ved siden af ​​hovedhuset.

Til højre for tinbygningen er der et overhæng ud fra husets side. Gå gennem åbningen under overhænget og åbn sikkerheden, hvis du har Lockpick frynsegods; inde er 17 titanium.

Grib titanium og håndværkets dele, og gå ind i huset gennem døren til højre. Dræb skunksne indeni, så de ikke sprayer dig og kigger på bagvæggen forbi generatoren midt i rummet.

Aktiver generatoren og se fisken monteret på væggen. Ordren, hvori de bevæger sig, er koden til bunkeren under tinbygningen.

Hvis du savner ordren, eller bare vil have koden uden at forsøge at finde ud af det, er det 246135.

Gå nu til bunker og indtast nummeret ved at aktivere fisken på væggen. Åben døren; inde i den normale loot af tre perk mags og 45 credits. Der er også 17 mere titanium indeni.

Stash # 5: Target Practice

Ryd højbanerne fra området og ansigtet foran huset. Drej til venstre og gå mod klippefladen; klatre ned eller brug den lille vej til højre for at gå ned til hulen nedenfor.

Dræb highwayman der, hvis du ikke allerede har adgang til hulen.

Indenfor er der en fordybning i selve bagsiden af ​​hulen, som du skal aktivere for at hæve porten, der beskytter skatstashen. Mens du kigger på porten, drej til venstre og aktiver kontakten. Gearene på venstre side af rummet vil begynde at bevæge sig.

Det store gear, der er tættest på dig (til venstre for kontakten) har plads i det. Se gearet. Når målet går ind i det tomme rum, skal du skyde det. Dette aktiverer flere mål langs venstre væg. Skyd dem alle, og porten åbner halvvejs.

Nu vend din opmærksomhed til højre side af rummet. Målene her er i en lige linje og meget nemmere at ramme. Skyd dem fra venstre mod højre.

Døren åbner, og du kan få fat i skatstashen.

Stash # 6: Light 'Em Up

Denne skattejagt er sydvest for Sharky. Kig efter en gammel kirke i bjergene omkring 550 meter øst for den hellige tømmerpost.

Dræb fjenderne, når du ankommer og husk niveau 2 wolverine lurker rundt. Indgangen til stash er i skuret ved siden af ​​kirken. Men du skal gå ind i kirken for at få en nøgle først.

Med skuret til højre, gå til højre for kirken og kig efter de løse brædder på den nedre væg. Buste igennem og gå ind. Følg stien hele vejen igennem til wolverine nest.

Tag en molotov-cocktail i nærheden, og tænd nestet i brand. Tag nøglen fra wolverinets lig.

Gå tilbage udenfor og åbn skuret for at få tre perk mags, crafting forsyninger, og Far Cry kreditter.

Stash # 7: De bedst mulige planer

Når du når dette område, vil du se, at broen er ude. Gå under broen og til den fjerne ende; kigge efter det område, hvor kassevognene darrende fra broen.

Klatre op til toppen af ​​boxcars ved hjælp af grappling krogen og følg stien til næste brudte sektion.

Grapple på tværs af denne sektion, men sørg for at have nok momentum og slip ud på toppen af ​​dit spring; Hvis ikke, er det nemt at ramme vandet, hvilket tvinger dig til at starte igen.

Grapple over de næste flere huller og følg hovedvejen. Stash vil være i slutningen.

Stash # 8: Burning Souls

Øst for bedst planlagte planer finder du Eden's Pyre. Her skal du kaste fem New Edeners i en ildkaste og lette deres lig brede.

Den første krop id på bænke til venstre for pyren. Pluk det op og slip det i pyrehulen. Med fyret på ryggen, gå mod uret.

Den næste krop er et dusin meter fra det sidste, på højre side af stien under et overhæng. Derefter ligger det næste legeme inde i det store hus nær indgangen til området.

Derefter fortsætter du mod uret og tager den fjerde krop op på befæstningen nær lejren. Endelig fortsæt vejen til toppen af ​​klippen. Se ned, og du kan se den sidste New Edener ligge på en platform over fyren.

Når alle fem organer er i pyre pit, brug en molotov cocktail for at lette det aflamme. Stash vil være bag fyret.

Stash # 9: Gå med strømmen

Når du kommer til det sted, der er angivet på skærmbilledet ovenfor, finder du en hule bevogtet af fire eller fem ulve. I stedet for at tage dem på, gå til venstre og krydse den lille strøm til den anden side. Kig til kløften i stenvæggen bag teltet for at finde en nøgle.

Herefter går du til venstre og krydser den lille træbro med det hvide flag ud for det. Følg de hvide flag helt til slutningen.

Til sidst kommer du til en brudt bro. Følg vandet og spring ned lige forbi det.

Drej til venstre og følg stien op, forbi den døde hvide ulv. Brug nøglen til at åbne porten, der beskytter stashen.

Stash # 10: Redningsmænd ned under

Dette kan være den mest hovedskrabe skattejagt i Far Cry New Dawn uden for Riddle Me Fish.

Den bedste måde at komme her er ved helikopter ikke kun fordi den er høj i bjergene, men også fordi området er fyldt med niveau 3 bjergløg, wolverines og sort bjørne.

Fra himlen vil du være på udkig efter en stor grube, der går ned i bjerget. Det vil være omgivet af store bjælkebunker, og en meget stærk niveau 3 sort bjørn kommer tæt på. Land, dræb den sorte bjørn (og høst sin pels til titanium), og spring ned i hullet.

Dyk ned og følg stien gennem hulen, indtil du når de forladte biler inde. Der vil være en note, der siger, at du skal "frigive bremserne" af bilen på bundfaldet over vandet. For at gøre det skal du springe over og kigge på det bageste passagerhjul, som vil bede dig om at løsne bremserne.

Med bilen i vandet, brug bilen til at hoppe over til skråningen overfor det og tag fat i stashen.Hvis du rammer vandet, skal du prøve at få en løbende start og hoppe fra selve kanten af ​​bilens hætte.

---

Det er alt hvad du behøver for at finde alle skattejagtstashes i Far Cry New Dawn. Hvis du ser mere af spilets pengeskabe, skal du sørge for at gå over til vores komplet placering guide, og hvis du vil finde endnu flere strategier for at få mere titanium, har vi det noget for det, også.

For flere tips og tricks til Ubisofts nyeste første person shooter, skal du besøge vores Far Cry New Dawn guider side. For at se hvorfor vi sagde "det bliver ikke meget bedre end Far Cry New Dawn,' her er vores anmeldelse.