Sådan får du Røde Star Rings i Sonic Forces & lpar; Stages 21-30 & rpar;

Anonim
Sådan får du Røde Star Rings i Sonic Forces & lpar; Stages 21-30 & rpar; - Spil

Indhold

Sonic Forces er den nyeste aflevering i Sonic-franchisen og har mange mekanikere og stilvalg, der ligner tidligere spil. Dit mål er endnu en gang at besejre Doctor Eggman og hans styrker igennem niveauerne af spillet. Vores mål er at hjælpe dig med at finde så mange Red Star Rings i Sonic Forces som muligt. Hvis du har brug for de foregående trin, end du kan følge dette link til Red Star Rings for trin 1-10, eller hvis du leder efter trin 11-20, så følg dette link.

Trin 24: Chemical Plant Network Terminal

• Ring One: Du vil følge jernbanevejen fra begyndelsen, indtil du kommer til et sæt af tre skinner, som du skal male. På dette tidspunkt vil du hoppe hurtigt til højre og følge den skinne. Du bliver nødt til at kæmpe over og skyde gennem nogle ringe. Den første Red Star Ring vil være på venstre side skinne, men du skal hoppe hurtigt tilbage til højre for at undgå at dø.
  • Ring to: Denne kommer meget tæt efter den første. Sænk dig selv ned på skinnen, hvor du nu sliber og hopper ned til skinnen under dig. Drej til højre, og den anden ring kommer på den vej.
  • Ring tre: For at finde denne Red Star Ring bliver du nødt til at male på nogle skinner igen. Skinnerne til denne ring er umiddelbart efter den anden, mens du følger stien fremad. Ringen vil være på den venstre venstre side i slutningen af ​​venstre skinne, men du skal flytte tilbage til højre skinne efter at have taget den.
  • Ring fire: Du vil efterhånden komme til nogle fjender efter en lasersektion (dette kommer efter at du kommer ind i det kemiske anlæg), som du bliver nødt til at bevæge dig igennem. Du kan smadre gennem fjenderne, der bringer dig ned til det næste område med roterende platforme. Den røde stjerne ring er placeret over de roterende platforme i hjørnet.
  • Ring fem: Du skal snart ramme et kontrolpunkt og skal følge det naturlige kursus, indtil du kommer til flere roterende platforme. Du vil gerne sidde på dette sæt af platforme, indtil en plume af vand styrker dig ned og du kan få fat i den sidste ring.

Stage toogtyve: Death Egg Death Egg

• Ring One: Når du kommer til de blå prikker, der fører opad, vente på, at de skifter til at gå over kløften mellem platforme i stedet for at føre opad. Følg stien, indtil du kommer til et sæt kilder og platforme og gå op. Gå til venstre nær den sidste platform og brug foråret til at øge dig opad for at få fat i den første Red Star Ring.
  • Ring to: Følg den naturlige vej og fortsæt opad. Du skal igen se blå prikker, der gør en sti opad. Sørg for, at du styrker dette, før det ændres til at gå på tværs. Herfra bliver du nødt til at stige over loftet og tage den anden ring.
  • Ring tre: Gå derefter tilbage fra det punkt, og tryk på kontrolpunktet, hvor du skal komme til blå prikker igen. Følg det nede, når det er buet nedad. Du skal derefter ramme en anden platform med et andet sæt prikker. Vent på at kurve nedad og følg stien, den tredje Red Star Ring ligger lige under en flydende platform.
  • Ring fire: Gå baglæns og lige efter det kontrolpunkt, du har ramt, fald ned mellem platformen, og du skal komme til et andet kontrolpunkt. Følg stien til højre, og der vil være en sektion, hvor du skal springe af flere platforme, der vil også være nogle fjedre, der også kaster dig nedad. Hvis du er i stand til at slå alle fjedre korrekt, når du når bundpladen, vil du kunne få fat i denne Red Star Ring.
  • Ring fem: Denne Red Star Ring vil du kunne finde efter det tredje kontrolpunkt. Følg stien, og du skal tages på en bevægende platform. I nærheden af ​​enden vil platformen falde, så du kan få fat i den sidste Red Star Ring.

Stage Treogtyve: Metropolis Metropolitan Highway

• Ring One: Når du nærmer dig en opadgående hældning, der sender dig opad til en kofanger, skal du falde ned i stedet for at fortsætte til det øverste niveau. Efter at have smadret gennem nogle fjender, mens du følger den naturlige vej, skal du falde ned til de lavere niveauer og hovedet til venstre. Der skulle være et kammer fyldt med ringe, og den første røde stjerne ring vil være i øverste højre hjørne.
  • Ring to: Fortsæt tilbage til venstre, hvor der er fjedre, der tager dig tilbage til de øverste niveauer. Før du rammer fjedrene, kommer den anden ring under den første forår.
  • Ring tre: Efter at have fortsat på stien, vil du lede efter et frit fald afsnit. Når du begynder at opleve missiler, der skyder på dig nedenunder, skal du flytte dig selv i dit fald for at undgå at blive ramt. På vej ned, skal du kunne se en rød stjernering, hvis du går hurtigt nok og undgå missiler, skal du kunne få fat i det.
  • Ring fire: Når du har ramt kontrolpunktet efter at have faldet, vil du støde på forskellige fjender, som du er nødt til at besejre. Når du har besejret det første sæt af fjender, skal du komme på tværs af nogle flydende i luften. Du kan bruge dit Homing Attack til at bygge bro over kløften, og den røde stjerne ring skal være i centrum.
  • Ring fem: Lige før du rammer det endelige kontrolpunkt inden slutningen af ​​scenen, skal du gøre dig vej ned ad bevægelige platforme uden at blive såret af piggerne på siden. Du bør se ringen mellem platformene, mens du bevæger dig gennem dette afsnit.

Trin 24: Metropolis Null Space

• Ring One: Efter at have fulgt skinnerne, skal du komme til en rund arena, hvor fjender vil bakke dig. Når du har slået dem, skal du tage fat i kapslen og bruge magt til at komme over til platformen foran dig. Dette er her hvor du finder den første Red Star Ring.
  • Ring to: Kør lidt lige fra dette punkt, indtil du rammer en platform med et hegn på den ene side. Slip fra siden nærmest til venstre, og du vil kunne male nogle skinner igen. Efter denne sti, spring hurtigt til venstre skinne, og du vil blive skubbet ind i en kofanger. Dette fører dig derefter til en anden platform, hvor du kan finde den anden ring.
  • Ring tre: Brug kapslen på denne platform og brug dit Homing Attack til at hoppe ud fjender. Du skulle komme på tværs af tre ringe i luften, ramte højre side og det fører dig til den næste platform. Den tredje Red Star Ring vil være her mod bagsiden af ​​denne platform.
  • Ring fire: Der kommer en rampe ud for den forrige ring, der sender dig tilbage på din vej. Følg den naturlige vej, indtil du kommer til et andet sæt skinner til at male. Denne røde stjerne ring vil være i mellemskinnen, men du skal springe tilbage til højre for at undgå at falde.
  • Ring fem: Du skal derefter bruge dit Homing Attack for at komme dig ind på tårnplattformen. Der vil være flere fjender, der flyder i luften, hvis du bruger det samme angreb, vil det føre dig til den sidste ring for denne fase.

Trin 25: Eggman Empire Fortress Imperial Tower

• Ring One: Følg den naturlige vej, indtil du er lavet til at bevæge sig nedad. Fortsæt på bunden, indtil du ser en struktur for at klatre op. Derefter finder du et område med flere kapsler, der vil skubbe dig opad. Den sidste vil skubbe dig op i en kolonne af ringe, hvor du finder den første Red Star Ring.
  • Ring to: Dernæst, gå ned og klat op op til højre. Du rammer så en ring, der sender dig til venstre og ind i et kontrolpunkt, følg denne vej. Du vil snart møde en afsats med en gruppe af fjender på den. Lige over dem er den anden ring. Brug kapslerne til venstre for at øge dig op til dette område.
  • Ring tre: Du kan derefter bruge den højere kapsel til venstre for at øge dig til den næste Red Star Ring.
  • Ring fire: Når du når et kontrolpunkt fra at klatre op i strukturerne, vil du se flere kapsler. Du kan øge en og bruge dit Homing Attack til at fortsætte med at skubbe dig ind i luften. Du skal fortsætte med at gøre dette, indtil du kommer til nogle flydende ringe højt op. Det er her den fjerde ring vil være.
  • Ring fem: Når du har fulgt stien til højre, kommer du over et andet kontrolpunkt. Du kan falde ned til en sti med et par fjender på det. Herfra vil du fortsætte med at bruge dit Homing Attack for at øge dig rundt om tårnets omkreds. Fortsæt på vej til højre, og i sidste ende kommer du over den sidste Red Star Ring i dette afsnit.

Trin 26: Eggman Empire Fortress Canyon

• Ring One: Efter at have startet en rampe vil du se en gruppe fjender, som du skal kunne bruge dit Homing Attack på. Hvis du fokuserer dette angreb på gruppen af ​​fjender til højre, vil du kunne hente den ring, der flyder i luften.
  • Ring to: Efter dette vil du falde ned i nogle røde boosterringe, der skyder dig på en skinne. Hvis du løber til venstre på stien, vil du kunne løbe af en rampe og skyde opad i luften. Du vil så kunne få fat i en anden Red Star Ring, der flyder i luften.
  • Ring tre: Du vil snart løbe ind i en kofanger, der skyder dig opad og med dit Homing Attack vil du kunne angribe de fjender, der flyder over. Gør dette og arbejde dig mod højre side af niveauet, du vil se en fjende, som du kan bruge dit Homing Attack på igen. Den Røde Star Ring vil være ved siden af ​​denne fjende.
  • Ring fire: Efter dette skal du falde ned og hente kapslen, mens du kører med din Boost-evne. Der vil være en kofanger foran, der vil starte dig opad, hvor du kan bruge dit Homing Attack på fjender, der flyder i luften. Fortsæt med at gøre dette for at nå den Røde Stjerne Ring på venstre side, før du bevæger dig fremad.
  • Ring fem: Efter dette afsnit skal du starte en rampe, hvor du kan bruge dit homingangreb på et andet sæt fjender til at gribe den sidste Red Star Ring til dette afsnit.

Trin 24: VS Uendelig.

Dette er en anden boss kamp og den endelige mod Infinite. Derfor er der ingen Red Star Rings i dette afsnit.

Stage Twenty-Agt: Eggman Empire Fortress Iron Fortress

• Ring One: Efter den naturlige vej vil du til sidst nå en buet opad skråning, der tager dig til den næste platform. Over til venstre over en missilkasse er den første Red Star Ring.
  • Ring to: Du skal derefter hastige ned nogle ramper, hvor du skal komme til et afsnit med flydende tandhjul med ringe på dem. Hvis du Boost på den første tandhjul og vente, indtil du er på toppen af ​​dit spring, så slippe du vil kunne nå platformen. Den anden ring vil være på den øverste platform.
  • Ring tre: Fortsæt ad stien til højre herfra. Snart skal du komme til en anden spindingskrog efter at have hoppet over nogle små huller. Endnu en gang, boost indtil du er på toppen af ​​dit spring og slip. Dette vil sende dig til den øverste platform, hvor du kan få fat i den tredje Red Star Ring.
  • Ring fire: Følg stien igen indtil lige efter kontrolpunktet. Der vil være en platform, der vil falde, forblive på den, indtil du kan komme til bunden. Efter dette gør din vej til højre, undgå hindringerne på vejen, og den fjerde ring vil flyde lige over en platform.
  • Ring fem: Derefter skal du fortsætte opad. På et tidspunkt skal du komme til en rampe. Må ikke gå ned rampen, i stedet løft nær toppen og flyve til højre. Du skal ramme en platform, hvor du kan få fat i den sidste Red Star Ring.

Trin 26: Eggman Empire Fortress Endelig dom

• Ring One: Når du løber frem, skal du undvige fjender, der fortsætter med at aflevere lasere på dig. Langs den venstre side af denne sti vil den første Red Star Ring være der for at tage.
  • Ring to: Du kommer så over metal slibemaskiner, at du skal undvige for at undgå at blive ramt. Hvis du tager den rigtige vej, vil du kunne finde den anden ring gemt bag kværnen.
  • Ring tre: Efter dette skal du undvige omkring nogle stramme hjørner. Efter dit pas hjørnerne skal du flytte hurtigt til højre for at få fat i den tredje Red Star Ring.
  • Ring fire: Du kommer så til en rampe, der kaster dig fremad, og du bliver nødt til at kæmpe på en skinne. Du skal fortsætte med at springe mellem skinner for at undgå at blive ramt af elektricitet, og du finder den fjerde Red Star Ring på mellemskinnen.
  • Ring fem: Du vil forblive på mellemskinnen og bevæge dig opad på en ny platform. Der vil være flere fjender og flere skinner at male. På dette sæt skinner vil du holde fast ved den midterste sti, hvor du finder den sidste Red Star Ring.

Trin tredive: VS Death Egg Robot.

Dette er den sidste fase i spillet og din sidste boss kamp. Der er ikke flere Red Star Rings at samle på dette tidspunkt.

~

Var det nyttigt for dig? Kan du finde flere Red Star Rings nu? Lad os vide i kommentarerne.